時間啊,怎麼要這樣去追趕人?
我心裡想面對,但身體不聽話,
主我應該點算?
面對自己,我當然想對自己好一點!
面對牧者,我也想生命能夠不同,
但要解開觸及內裡的自己時,真係好苦
問我自己去到這部分時,想起頭先的對答,
滿滿地的失望、push, 即使你說其實你唔做都可以,只係你一次又一次令我失望,因為你一岢人又一次話我想行落去,所以我一次又一次幫你行下去,妳跑緊時我卻在休息,
約談,好似很唔容易對她說出我的想法,
其實我需要尋求輔導嗎?…
好似冇人去講咁,
同牧者講,總是否定我
同組員講,總有好多自己的想法
同其他人講,又唔知頭尾,又講唔出口
所以.. 都唔知可以點…
救下我吧主…唔想返到去舊方法:失落,冷靜,忘記。
得唔得解決呢?
尼排係咁想食野都事出有因…
好想有釋放
Alex on iPhone