今日對我都是個相當的轉捩點,在TONT三年了,想過離開很多次,但都沒有成事,諗左成幾十日,一路都諗別人冇左我可能會點點點,好似我係好重要咁,但如果真係咁重要佢會唔會留我呢?花兩個月等一個新人黎,再慢慢教,定係花兩個月等一個舊人返黎呢?雖然話政府咁大唔會話冇左邊個會唔得,但我真係重要的話
今日終於都鼓起勇氣同chapman講我想join教會的一個program,想拎兩個月no pay leave .. 雖然chapman都知我唔係玩,都知係宣教有關的,四月拎六月假,預早兩個月講都唔係太衰啫?
雖然話機會唔大,仲話唔批的話會考慮resign ....老細仲講笑我恐嚇佢 ...
因為其實都做都幾悶下 ... 講完輕鬆哂 ...
沒有留言:
張貼留言